More Reviews
REVIEWS Boss! Review
PlayStation Vita owners looking to exercise a little frustration can look to this rather low-fi title about creating a monster and destroying everything in your path.

KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX Review
Part 2 of Square-Enix and Disney's cooperative compilation cash-cow is ready to milk the series for another go, but does the milk taste sweet or is it spoiled?
Release Dates
NEW RELEASES Guilty Gear Xrd -SIGN-
Release date: Out Now

Kalimba
Release date: Out Now

Persona 5
Release date: 12/31/14

Motorcycle Club
Release date: 01/01/15


LATEST FEATURES Downloadable Content Walks the Line Between Fun and Frenzied in Middle-earth
I don’t even care all that much for the Lords of the Rings brand, which makes the content falling under Shadow of Mordor’s Season Pass a pleasant surprise.

Ugly Christmas Sweaters for Gamers
If this awful trend is going to persist, you may as well do it your way.

LEADERBOARD
Read More Member Blogs
FEATURED VOXPOP KevinS
RIP Ralph Baer (1922-2014)
By KevinS
Posted on 12/07/14
RIP Ralph Baer (1922-2014) I really, really hate writing obits. I really do. But I take it as a personal honor to be able to say good things about the men and women I respect, whether in this industry or just in my life, and Ralph Baer is the reason all of this exists in the first...

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   SmartFeedSmartFeed   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Scariest youtube videos ever

 
Post new topic   Reply to topic    Game Revolution Forum Index -> Misc
View previous topic :: View next topic  
Author Message
WickedLiquid
In Limbo


Joined: 18 Mar 2009
Posts: 6941

PostPosted: Fri Oct 19, 2012 4:18 pm    Post subject: Scariest youtube videos ever Reply with quote

Post something really scary.

Please note, shocker videos are not scary. Any douchebag can make one and it's sole purpose is to troll others, not creep them out. If you post a shocker video I will ban you. Ok maybe not ban you, but I'll form an awesome club and you won't be allowed to join. Look, just don't do it.

I already posted the creepy animated short in the Awesome Thread so go check that out if you want to see my contribution.

So yeah, let's get spooky! Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
De-Ting
Formerly Known as Prince


Joined: 11 Nov 2006
Posts: 8044

PostPosted: Fri Oct 19, 2012 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

Dude, watch Suicide Mouse while reading the creepypasta.

/thread
_________________

o--(^-^)--o
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
GiftedMonkey
Very Special Forces


Joined: 10 Jul 2001
Posts: 4856

PostPosted: Fri Oct 19, 2012 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/watch?v=lPRuvc4lQD8

I don't know if this is what you mean, it isn't spooky-scary-just-in-timefor-Halloween scary, but crap your pants scary.
_________________
Less talk, more monkey!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
WickedLiquid
In Limbo


Joined: 18 Mar 2009
Posts: 6941

PostPosted: Fri Oct 19, 2012 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

Whatever works, it doesn't have to be Halloween-ish. But tis the season!
Back to top
View user's profile Send private message
WickedLiquid
In Limbo


Joined: 18 Mar 2009
Posts: 6941

PostPosted: Sat Oct 20, 2012 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/watch?v=fey4kU8Ldho

Even though I think they're all fake I think it's still spooky.

You gotta love how the uploader says "decide for yourself" then he adds a rant for the little girl video about how wrong people are for saying it's fake and she forgot her lines LOL
Back to top
View user's profile Send private message
Affen
Freedom Runner


Joined: 19 Sep 2008
Posts: 2057

PostPosted: Sat Oct 20, 2012 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/watch?v=ZL6smrarf9Y&NR#t=01m32s

The low quality adds to the creepyness.
Back to top
View user's profile Send private message
MattAY
Posh B**tard


Joined: 02 Mar 2006
Posts: 12487

PostPosted: Sat Oct 20, 2012 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/watch?v=etLE3ALWZaM
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Guan_Yu
I live in a giant bucket )))-:


Joined: 01 Nov 2005
Posts: 3435

PostPosted: Sat Oct 20, 2012 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/watch?v=LfX8pOiuWFc

The horror....
_________________
malakian wrote:
Personally, I think {opinion deleted by admins}

God shave the queen.
Back to top
View user's profile Send private message
Bretimus_v2
The Japazillian Dynasty


Joined: 30 Jan 2009
Posts: 9994

PostPosted: Sat Oct 20, 2012 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

Hearing him struggle through "world" so many times....I almost peed in my pants.
_________________
Star-Lord wrote:
I look around and do you know what I see? Losers.


Back to top
View user's profile Send private message
BlackStar



Joined: 18 Apr 2007
Posts: 4851

PostPosted: Sat Oct 20, 2012 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

What I'm about to show you has not been alterted or edited. It is 100% legit. You might even say it's too legit.... Too legit to quit

http://www.youtube.com/watch?v=J7EkB7oUmos
Back to top
View user's profile Send private message
Optimus-Crime
bananable


Joined: 03 Mar 2012
Posts: 1088

PostPosted: Sun Oct 21, 2012 5:24 am    Post subject: Reply with quote

Wait a damn minute... is that Whoopi Goldberg voicing Gaia? Holy shit!
if not, oh well, never mind. and if so, oh well, never mind. But if so, HOLY SHIT!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
cyberjim2000
Forum Bum


Joined: 28 Feb 2010
Posts: 1818

PostPosted: Sun Oct 21, 2012 6:42 am    Post subject: Reply with quote

BlackStar wrote:
What I'm about to show you has not been alterted or edited. It is 100% legit. You might even say it's too legit.... Too legit to quit

http://www.youtube.com/watch?v=J7EkB7oUmos


Holy shit, Blackstar. That's some heavy stuff.
Back to top
View user's profile Send private message
WickedLiquid
In Limbo


Joined: 18 Mar 2009
Posts: 6941

PostPosted: Sun Oct 21, 2012 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Well this has backfired in more ways than any thread could backfire.

But thanks for the lawls.


When I saw BlackStar's video I thought of this,
http://www.youtube.com/watch?v=5yC7HwPh6Es
Back to top
View user's profile Send private message
used44



Joined: 08 Mar 2002
Posts: 20931

PostPosted: Sun Oct 21, 2012 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Optimus-Crime wrote:
Wait a damn minute... is that Whoopi Goldberg voicing Gaia? Holy shit!
if not, oh well, never mind. and if so, oh well, never mind. But if so, HOLY SHIT!


Of course it was! I specifically recall Whoopi being in Cpt. Planet and even as a kid I was like holy shit a movie star in my cartoons! Come to think of it, I watched a ton of movies with Whoopi. She was a big deal to me as a kid. Now she's so awful.
Back to top
View user's profile Send private message
WickedLiquid
In Limbo


Joined: 18 Mar 2009
Posts: 6941

PostPosted: Sun Oct 28, 2012 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

I was checking out How to Destroy Angles which is a side project Trent Reznor is working on with Atticus Ross and Trent's wife (I think).

If you like NIN you've probably seen this. If not prepare to be creeped out.

http://www.youtube.com/watch?v=nWbfgGDl6XE
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Game Revolution Forum Index -> Misc All times are GMT - 7 Hours
Page 1 of 1
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum