More Reviews
REVIEWS Animal Crossing: amiibo Festival Review
Amiibo Crossing is (not very much) fun for the whole family!

Mario Tennis: Ultra Smash Review
[Update] Mario’s latest tennis game can be a multiplayer blast, but the single player experience is pretty shallow.
More Previews
PREVIEWS Stellaris Preview
Paradox Interactive turns their lends from history to space, with their 4X/grand strategy hybrid.
Release Dates
NEW RELEASES MOP: Operation Cleanup
Release date: 12/01/15

JoJo no Kimyou na Bouken Eyes of Heaven
Release date: 12/17/15

Read More Member Blogs
Windows 10 Review for Dummies
By Ivory_Soul
Posted on 08/11/15
After all these years, and growing up with Windows 3.1, I have seen an entire evolution of computers and software. Touch screens and large resolutions were a pipe dream just 15 years ago. Now it's the norm. Going from a Packard Bell (yes, before HP) that couldn't run 3D Ultra Mini...

Devil May Cry 4 Member Review for the PS3

GENRE Action 
M Contains Blood, Language, Sexual Themes, Violence

What do these ratings mean?

First off I wanna say the 'critic' that reviewed this is 'his' opinion just like this is gonna be mine but quite frankly im gonna have to disagree with him on a lot of his 'cynial' wut seemed to be a somewhat arrogant snobby review. C+ man? You gotta be kidding me. Get a life bro. If you're not happy with your marriage man, leave, thats all I gotta say, don't take it out on a game review -thumbs up-

Anyways like I said that's his opinion or 'her' opinion since he wuz crying like a lil' gurl throughout the whole painstankingly boring process of having to read his whiny review. Here's a pacifier man lol. Goo goo ga ga ;).

Me on the other hand, I found this game quite enjoyable. Yea the camera wuz just a problem a few times but ya know, its almost a given in this day and age. It's like gas prices. u hate them, they suk, buy u know u gotta deal with it. Kinda probally like your nagging wife. Anyhow lets get to the point on this. This game rocks....I luved it....the graphics are great even tho the shadows are a lil bit jagged (wtf man fix that ****), the sound is par A grade quality, the music fits the moods and atmosphere of the game, the control is spot on even tho i found out that targeting wuz a lil bit of a hassle sometimes but it wuz no biggie, overall this game is fun and thats wut matters the most. The game seemed to be, however, a lil bit short but I wuz contemplating whether thats becuz I wuz having so much fun playing it or becuz it is actually short. It's probally becuz I couldnt put it down till i seen wut happen next in the story line and how the whole ending would be. I luv dantes attitude as usual and Nero wasnt no slouch either.  I kinda poked fun at Nero for crying when he couldnt save his gf (hey im just evil) but i could understand wut he wuz goin through. If my gf got kidnapped id be a lil bit pissed off myself...that or I'd just say forget it and date her sister. Just playing. But anyways when its all said and done and even tho the higher difficulty levels are just flat out insane and had me screaming at the t.v. screen and almost breaking my controller, i really, really enjoyed this game. I played both 1 & 3 (I knew 2 wasnt gonna be that good) and this one didn't fail me in the entertainment dept.

So without furtherado I give this game a 9.0 only becuz I wish it wuz a lil bit longer and maybe had like an online team blood palace mode and a few more goodies after you complete it. In any case I highly recommend this game to anyone who likes a killer action game and to the fans of the devil may cry series, you definitely won't be disappointed. Wut are you waiting for? Stop reading ths review now and go out and buy it ;). -thumbs up-.

More information about Devil May Cry 4
A Revolution report card
Views: 1812 Review rating:
comments powered by Disqus

More On GameRevolution